Twój fanpage na Facebooku
Prowadzenie facebookowego profilu firmowego nie powinno już nikogo dziwić. Korzyści, jakie może przynieść takie działanie przekonują nawet zatwardziałych przeciwników tego typu praktyk.
Zanim jednak firma stworzy fanpage na Facebooku, jej właściciel musi pamiętać o kilku zasadniczych rzeczach. Przede wszystkim, zanim rozpocznie tworzenie profilu, musi odpowiedzieć na kilka podstawowych pytań — jaka będzie grupa docelowa? Jakie treści umieszczane będą na profilu — bardziej rozrywkowe, czy rzeczowe, dotyczące bezpośredniej działalności firmy? I przede wszystkim — czego oczekuje po stronie firmowej na FB.
Znając odpowiedzi na powyższe pytania, przedsiębiorca może przystąpić do działania. Pierwszym krokiem z pewnością będzie założenie profilu prywatnego, jeśli właściciel firmy takowego nie posiada. Niestety bez niego nie można utworzyć konta firmowego.
Mając już konto prywatne, można przystąpić do tworzenia strony firmowej. Facebook, zdając sobie sprawę z tego, że coraz więcej osób tworzy profile firmowe, w kilku miejscach umieścił możliwość stworzenie firmowego fanpage. Kolejne kroki to przedstawienie działalności firmy w najdrobniejszych szczegółach. Warto to zrobić, ponieważ dzięki temu jest szansa, że profil firmy będzie wyświetlał się w większej ilości wyszukiwań.
Nie da się ukryć, że nawet dla osób, które działają na profilach prywatnych, założenie i prowadzenie fanpage firmowego na Facebooku może okazać się problemem. Jeśli tak jest, nie należy porzucać tego pomysłu, a zlecić to zadanie profesjonalistom, którzy portal znają jak własną kieszeń. E-kjstudio.pl jest agencją, która z powodzeniem poprowadzi profil we właściwym kierunku. Firmę taką można dodać jako osobę zarządzającą powstałym profilem, dzięki czemu właściciel zawsze będzie miał możliwość modyfikowania profilu.