Etykiety kartonowe do ubrań - czy warto w nie inwestować?

Etykiety kartonowe do ubrań - czy warto w nie inwestować?

Niewielkie przywieszki, nazywane etykietami, są używane w branży odzieżowej, budowlanej, spożywczej i wielu innych. Ich zadaniem jest oznaczanie artykułów oraz prezentowanie informacji na ich temat. Powinny być możliwie jak najtrwalsze, tak by nanoszone nadruki nie ścierały się pod wpływem użytkowania. Z tego względu istotny jest zarówno materiał wykorzystany na etapie produkcyjnym, jak i technika druku. Profesjonalne etykiety są estetyczne, wytrzymałe i na tyle duże, by odczytywanie treści nie było problematyczne. Firmą zajmującą się ich sprzedażą i współpracującą z klientami o różnych potrzebach jest Sankra.

W jej katalogu znajdują się etykiety kartonowe do ubrań, produkowane z ekologicznych materiałów, wolnych od sztucznych substancji. To świetna alternatywa dla tworzyw sztucznych, wybierana przez przedsiębiorców chcących iść z duchem czasu. Zazwyczaj decydują się oni na przywieszki beżowe lub białe, choć nic nie stoi na przeszkodzie, by barwić je na inne odcienie. Na ich powierzchnię można nanosić kody kreskowe, instrukcję użytkowania, logotyp producenta, cenę oraz tabele rozmiarów. Niektórzy przyczepiają do nich także dodatkowe guziki. Etykiety występują w wersji klasycznej lub samoprzylepnej. Część z nich jest mocowana przy użyciu cienkich żyłek, lnianych sznureczków lub agrafek, przyczepianych z reguły do wewnętrznej części ubrań.